Terbaik dari ! Lensa Klasik !

Selasa, 31 Januari 2012

Buang Bayi satu "trend" ke??


sungguh kejam, umpama binatang, atau lebih teruk dari binatang, sedangkan binatang pun sayangkan anak dia, gambar di atas bukan dinegara kita, tetapi dinegara luar, ini membuktikan tanda kiamat, dan inilah umat akhir zaman, apabila kembali ke zaman jahiliah... Jangan kita tuduh menuduh antara satu sama lain, tanggungjawab masing2.. hanya untuk mengingatkan bukan untuk mencaci... semoga kita elakkan perkara macam ni.. Jagalah diri anda maruah anda dan keluarga anda... :)

1 Kata-kata Sakti:

Tanpa Nama berkata...

Ape bodoh sangat mak bapak diorang tuh? kalau x nak baby tu bagi lah kat orang ke atau pon letak lah di rumah anak angkat!! kan lebih elok daripada buang macam buang sampah?! kalau paling bagussssssss pon jaga anak tuh! mak bapak diorang tu ade otak tapi x de akal macam lembu!
mesti baby tu masuk syurga, tapi mak bapak masok neraka, ini sah orang gila

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PING/BUSUK.ORG

Copyright (c) 2012 BUROK